2014. január 16., csütörtök

Kérlek Adj Erőt!

Nem tudom hogy lehet a gyengeséget, energiahiányt leküzdeni. Nincs erőm :( Pedig mostanában eszek, mert ez nem élet már, hogy még ülni sem tudok. Amit nem értek, mert nem vagyok vékony. Szörnyű ez, ennél nincs rosszabb mint amikor az ember csak arra „képes” hogy egész nap feküdjön. Nagyon szeretnék jól lenni, de nincs SEMMI erőm :(( Akkor sem ha eszek rendesen vagy akár sokat is, meg szedek vitamint is, de hiába… Nagyon gyenge vagyok :( Félek, hogy van valami halálos betegségem :( És lehet van aki ezen nevetne vagy azt mondaná, á dehogy, csak beképzelem, de én érzem hogy valami nagyon nem ok. És az orvostól meg rettegek (attól hogy kiderül, hogy halálos, gyógyíthatatlan betegségem van). Élni akarok! Nem akarok meghalni! De úgy érzem mintha már nem sok lenne hátra.. Félek, hogy meg fogok halni és sajnos már több éve (kb amióta beteg vagyok, 12 éve) semmi erőm nincs, csak szenvedve-kínlódva-megerőltetve tudtam fent lenni és nem az ágyban. Még a hobbijaimat sem tudom csinálni, nemhogy dolgozni vagy bármit. Semmire nem vagyok képes jelenleg :( Félek, hogy meg fogok halni… és szenvedek… nem vagyok jól… nagyon szarul vagyok... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése