2013. december 19., csütörtök

Binge miatti kikészülés

Ezt írtam ma Rékának emailben:

Totál ki vagyok készülve, mert tegnap binge volt, és úgy érzem magam mintha minimum egymillió kiló lennék, egyszóval rohadt kövérnek és egy disznónak érzem magam.....
:-((((((( Meg akarok halni, nem bírom ezt elviselni, érzem, hogy növekszik a háj rajtam, főleg az arcomon, GYŰLÖLÖM ezt az érzést, ki akarok bújni az undorító kövér hájas disznó testemből........ Ne haragudj, de annyira kikészültem, és az a baj hogy nem is tudtam hányni, és igaz, hogy a mérleg szerint "csak" 45 kg vagyok jelenleg (tegnap volt a zaba, s aludtam egyet, ma mértem magam), de úgy érzem mintha én lennék a leghájasabb a világon........ a fenébe, mit tegyek????? Hogy szabaduljak meg a súlyfeleslegemtől???? Jajj sírni akarok, meg vágni, bárcsak tudnék vágni, talán segítene...... és ráadásul mamámnak mikor panaszkodtam, hogy mennyire kivagyok mert sokat ettem, mondhatom rohadt jól megnyugtatott: "Látod, ezért kéne mindennap enni, mert így a sok koplalás után BEPÓTOLOD!" ANNYIRA SZARUL ESETT...... tudom, hogy nem rosszindulatból mondta, hanem csak jót akart, de akkor is fáj nagyon, mert úgy érzem, egy disznó vagyok és nem érdemlem meg a kaját, mert nem...... kb mintha belém döfte volna a kést vagy azt mondta volna: "Hát igen egy ilyen disznó ne is pótolja be az evést..." FUCK FUCK FUCK!!! Gyűlölöm magam............................... egy undorító elhízott hájpacni vagyok........ :-(((( ÁÁÁÁÁÁ! Sírni akarok......... ne haragudj a panaszkodásért, de most nem bírtam már magamba fojtani, úgy kikészültem.......

Valahogy meg kell nyugodnom.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése