2013. december 19., csütörtök

98 % éhezés, 2 % jóllakás

Tegnap rengeteget ettem. Egyszóval megint binge. És mondanom sem kell talán, hogy most rettenetesen rosszul érzem magam, szörnyű bűntudatom van, hogy ettem, mert én azt nem érdemlem meg egyszerűen, hogy jóllakjak. Hónapokig éhezek mindennap, és aztán egyszer "végre" jóllakok, és akkor sem tudom okén érezni magam, hanem legszívesebben sírnék hogy egy disznó vagyok. Gyűlölöm most magam, ma 45 kiló vagyok, ami "nem sok", mégis úgy érzem magam mintha kb 100000000000 kiló lennék. Biztos ismeritek ezt az érzést. Gyűlölöm ezt a betegséget, az evészavart, meg akarok gyógyulni, de hogy??? Annyira rosszul érzem most magam..... gyűlölöm magam, hogy egy disznó vagyok és ettem..... ki akarom hányni, de már felszívódott, úgyhogy most csak egyet tudok tenni, hogy jó darabig semmit nem eszek. Megint jön a koplalás. 60 nap koplalás 1 nap jóllakás, 60 nap koplalás 1 nap jóllakás - kb így néz ki az életem. Kivagyok. :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése