2013. november 4., hétfő

Nem tudom, hogy VAGY e nekem...?

Miért nem ír? Miért zárja el magát mindentől, mint ahogyan én is? Miért van az, hogy a leghelyesebb, legfantasztikusabb emberekkel képtelenség "kapcsolatban lenni"? Egyszer azt mondta, számára nehéz érzéseket kifejezni. És az is bennem van még amikor egyszer telefonon beszéltünk, és azt mondta, most volt Valentin nap, és akart valamit küldeni. És ezt nem tudom hová tenni, hogy mit jelent, egyáltalán jelent "valamit"? Jelentheti azt, hogy fontos vagyok neki? Vagy mindez hazugság, és csak magamat áltatom vele? Mert ugyanakkor ott van a többi, hogy soha nem ír, már nem keres, és már tulajdonképpen.... semmi kapcsolat nincs közöttünk! DE VAN! Pedig nincs... de én akkor is elhitetem magammal hogy van! Miért vagy ilyen távol, ha szeretsz, miért zárod el ennyire magad tőlem? Én tényleg megértem, hogy csak ezt tudod tenni mert én is.... de akkor soha soha nem leszünk boldogok, nem leszek boldog, mert nincs rá esély, hogy bármelyikünk is megváltozik, így pedig nem tudunk kapcsolatban lenni, maximum azt hisszük, vagy én hiszem, hogy ez kapcsolat, holott ez nem az! Csak egy érzés a részemről, hogy szeretlek, de nem tudom te mit érzel, azt hiszem lehet már összejöttél valakivel, aki gyönyörű, és hozzád való és lehet már nagyon boldog vagy vele.... hiszen Te olyan gyönyörűséges vagy, tuti mindenki veled akar lenni.... s válogathatsz, miért pont mellettem tennéd le a voksot? Mellettem, aki ilyen antiszociális, érzékeny, és főleg közönséges és átlagos, aki nem üti meg azt a szintet, aki hozzád való és méltó lehet. De nem értelek, egyszer azt mondtad szeretsz, illetve írtad MSN-en, aztán én erre nem írtam, mert nem tudtam mit írjak, pedig legszívesebben azt mondtam volna, ennél boldogabb már nem is lehetnék ez volt életem vágya, de utána hozzátetted - mivel nem érkezett válasz részemről - hogy "a chateseket". Így még azt sem hihetem, hogy engem (is) szeretsz, nem hagytad meg nekem ezt a jó érzést. Ezt most vajon azért, mert nem mersz érzéseket kifejezni, vagy tényleg semmit nem jelentek? Annyira fáj, hogy nem tudom szeretsz e, és ha igen akkor milyen jellegű ez a szeretet. Így csak azt tudom hinni, hogy nem érzel semmit, nem jutok eszedbe, és csak részemről van ez a nagy szerelem.... nagyon szenvedek Drága Remény! Kérlek üzenj valamit, tudom hogy nagyon nehéz neked, de ha.... valamit jelentek neked, akkor nem hagyhatjuk hogy mindez eltűnjön a süllyesztőben, és úgy éljük le az életünket, abban a tudatban, hogy a másiknak semmit nem jelentünk. Arra is gondolok, lehet valami nagyon nagy trauma ért téged, ami miatt nem tudsz érzéseket közölni, vagy egyáltalán kapcsolatban lenni azokkal akik fontosak neked... de ez csak a legutolsó "verzió" és lehetőség, mert inkább vagyok pesszimista, és hiszem azt, hogy nem gondolsz rám soha, és én ebbe beledöglök.... Nekem Te vagy az egyetlen már 6 éve, nem kell senki más, de így nem jó, hogy csak gondolatban érhetjük el egymást, úgy hogy fogalmam sincs mi is van. Jó lenne, ha üzennél valamit, vagy írnál egy helo-t kb fél év után először, mert már annyi ideje nem írtál kb SEMMIT. És az emailjeidet sem nézed meg, vagy már be sem lépsz a mailedbe, mert annyi levelet írtam neked? Ne haragudj, én nem akarlak zavarni, de fontos vagy nekem! Nem akarlak elveszíteni, szeretném érezni hogy szeretsz, és szeretném ha szerelmes lennél belém! Nagyon fáj, hogy nem üzensz..... ennyire nem jelentek SEMMIT? Oké, lehet, de ki***ttul kínlódom már, és jó lenne, ha jelen lennél, legalább egy picikét, nem várok "sokat", csak annyit, hogy tudjam, jelen vagy. Nem baj ha nem beszélünk, csak néha jelezz, hogy még életben vagy.... Kérlek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése