2013. december 1., vasárnap

A legjobb akarok lenni

Most olvasom Roboman blogját és rámtört az a késztetés, hogy szeretnék különleges lenni. Azt akarom, hogy én legyek a legjobb, és szép akarok lenni, vonzó, szexi. Azt szeretném, ha a fiúk rohadtul belémzúgnának, és ne tudjanak nélkülem élni. Nem tudom miért akarom ezt, mivel nem akarok kapcsolatot, egyszerűen csak kell, hogy birtokoljak valamit, aminek örülhetek, ami boldoggá tesz. Én úgy akarok különleges lenni mint Remény, hogy nem vagyok jelen sehol, mégis mindenki rám gondol mindig, és hiányzom mindenkinek. Reményt szerintem mindenki imádja, annyira gyönyörűen néz ki, és olyan visszahúzódó, ami szerintem tök vonzó. Meg a gyámoltalanság, ami egyáltalán nem hátrány vagy rossz..... olyan kisfiús, de mégis egy tini kinézethez társul, ami rettentő vonzó. Amúgy nem vagyok pedofil, azért mert Remény tetszik, meg szar is lenne. Még jó, hogy aszexuális vagyok, és szeretném távol tartani magam minden fizikai kontakttól. Reményt is csak "távolról" szeretem, persze rettentő vonzó, de félek és tartok a testiségtől, sőt "bántónak" találom, ha az emberek érintkeznek egymással..... Úristen, én senkivel nem tudnék, hogyan tudnak az emberek szexelni egymással??? Mi abban a "jó"? Komolyan nem értem. Az olyan állatias és undorító. Meg olyan fizikai..... miért nem lehetek csak szellemtestű, vagy nagyon nagyon légiesen könnyed? Már akkor szar volt, mikor megszülettem, nem találtam a helyem ebben a világban. Na, de ne menjünk vissza a múltba. Amúgy rohadt nagy egóm van, és azt gondolom én vagyok a legjobb, még akkor is ha mondjuk valami gyönyörű csaj van a közelben és azt figyeli minden fiú. Tisztára azt képzelem, hogy a fiúk tök hülyék hogy mással foglalkoznak és nem velem. Nekem jó, hogy ezt hiszem, hogy én vagyok a legjobb. Különlegesnek hiszem magam, olyannak, aki világmegváltásra tör, vagy legalábbis akit mindenki imád, és mindenki őt szereti. Lehet ez tök ellenszenves, mindegy, én ezt nem tudom kiölni magamból. De miért is kéne? Legalább van valami amiben hiszek: Magamban :-) 

Király ilyen különlegesnek lenni Önmagam számára :-D 
Bár ehhez erős önbizalomhiány is társul. Ellentmondásos vagyok és nagyon végletes. :-S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése