2013. október 14., hétfő

Karácsonyra meglepem Reményt :-)

Karácsonyra meglepem Reményt. Küldök neki valami nagyon klassz ajándékot. Viszont amit nagyon szerettem volna neki rendelni, azt nem tudtam, mivel külföldi cég, és CSAK bankkártyával lehet rendelni, ami nekem meg nincs. 

Ezt akartam rendelni neki, de sajnos nem jött össze:


Azért nem adom fel, hátha valahol máshol neten lehet hasonlót, vagy esetleg pont ugyanilyet kapni. Vannak még ötleteim, de ez azért lett volna jó és klassz ajándék, mert az óra címlapján van egy szöveg: "Till Death", ami azt jelenti, "Mindhalálig". ez azt jelképezte volna, hogy "Örökké Szeretlek". :-) Nagyon rossz, hogy nem tudtam megszerezni ezt a klassz órát. Majd még nézelődök boltokban és neten, hátha.... 

De már találtam egy másik ajándéknak valót, amit nem árulok el, de majd lehet még ütősebbet, klasszabbat találok ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése