2013. szeptember 18., szerda

Híztam 2 kilót. És néztem az arcom a tükörben, már nem olyan beesett... sokkal egészségesebbnek szebbnek (?) hat... ááá dehogyis, ez csak illúzió, a hájasabb nem lehet szebb. És az arcom amúgy sem vékony szóval NEEEEM. Én beesett arcot akarok, nem ezt a "megnyugodott", kikerekedett arcot, ami ugyan "szebbnek" hat a tükörben, de a valóság az, hogy nem szép, mert ami szép az Marcell arca, az a gyönyörű vékony helyes arc. Persze ő nem vékony arccal is helyesebb lenne mindig, mint én a lehető legvékonyabb arccal. Vissza akarom kapni a beesett arcot, azt ahol a szemem alatt ilyen kicsit karikás volt, vagyis volt ott az orromnál két vonal a szemem alatt... nem szép, de nekem mégis tetszik, mert "közelebb" állt a vékonysághoz.... nem tetszik ez a "szép telt" (dehogy szép) arc amit most ismét visszaszereztem... :-// Tetszik, de mégsem.... nem tudom, én csontokat akarok, soványságot, aszkétizmust, mindegy milyen áron, s el is fogom érni, mert én úgy érzem "jól" (vagy legalábbis jobban) magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése