2013. szeptember 19., csütörtök

Azt tanulom Tőled, hogyha kapok azt ne viszonozzam.. ez miért jó? Valamire biztos jó, sőt ha belegondolok tényleg csak így lehet bármit is megtartani. Mert tegyük fel, viszonzom amit kapok, mondjuk valami kellemes élményt, akkor ez egy lavinát indít el, mégpedig, egy megállíthatatlan folyamatot, miszerint a SWEET LOVE-nak vége lesz.... és ugye az senkinek nem érdeke, normál esetben. Na jó, lehet tényleg hasznos az egész, s csak így tudunk valahogy kapcsolatban lenni... azt hiszem tényleg eltanultam, és én is csak olyannak tudok adni, aki nekem nem ad.... vagy csak azt hiszem.... vagy tényleg. Vagy még olyannak sem sűrűn.... változtam, már nem vagyok az az odaadó, érzelmes valaki. De érzelmes vagyok, csak mostmár nem nagyon merem kimutatni, s lassan olyan hideggé válok, hogy..... mindenki megfagyhat.... na lehet ez bejönne neked, nem tudom, majd kipróbálom. Vagy a végtelen csend. Ez nem irónikus, hanem teljesen őszinte, mert tényleg így is gondolom. Aminek lehet tényleg van jó oldala is..... Csak félek, hogy már túlzottan benne vagyunk ebben, s nem tudunk majd kilépni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése