2013. augusztus 13., kedd

Nekromanta

Végre fogytam! 20 deka híján 45 kg vagyok, talán holnapra 45 alá sikerül kerülnöm. Annyira imádom, hogy egyre jobban látszanak a csontjaim, pl fekve már egészen kiáll a medencecsontom. Sajnos csak fekve, álló helyzetben éppen alig.... de azért már úgy is látszik picikét, csakhát a hasamból kéne még lefaragni - meg mindenhonnan XD Jó érezni a csontokat. A kulccsontom egészen kiáll, azzal nincs baj... a fürdőszobai tükörben még a bordáim is látszódnak. Annyira örülök, nem tudom miért, de nekem ez tetszik, és bár tudom, hogy nem helyes ilyesmikkel foglalkozni, de engem ez kifejezetten boldoggá tesz. Csak egy gond van, hogy egyre jobban szúr a gyomrom tájékán, és egyre kevesebbet eszek, amitől aztán elesett és gyenge vagyok. Tornázni sincs erőm, a nap nagy részét ágyban töltöm. Sokszor szédülök és most hogy ilyen meleg van - állítólag - én még azt sem érzem, csak hogy éppen jó a hőmérséklet. Bár most talán hűlt picit a levegő. :) Mai kajám egy 250 g-os sovány túró volt, aminek 100 g-jában 97 kcal van. Szal durván 250 kcalt ettem meg ma reggel. Persze iszonyúan éhes vagyok, de mindegy. A csontokért megéri. A pro ana fórumon épp most voltam, és láttam, hogy van egy olyasmi nevű tag, hogy "Necrohomantic"....ez a szó meg név is a csontokkal, csontvázakkal van összefüggésben. Nagyon tetszik, hogy miért nem nekem jutott előbb eszembe ez a név... tényleg rajongok a csontokért, pedig régen kifejezetten félelmetesnek tartottam, most pedig a rajongásig imádok minden ilyesmit. Gyűjtöm is a koponyákról és csontvázakról a képeket. Meg tetszik a dark stílus, a Gothic és Celtic. Imádom a fekete színt, és legszívesebben mindig feketében járnék. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése