2013. augusztus 10., szombat

Mamám bevallotta

Húúú te jó ég most láttam, hogy nem jól húztam le a wc-t hányás után :-o Remélem, hogy mamám nem vette észre, nem szeretnék lebukni. Mondjuk kb fél órája jött be (előtte hánytam), és kérdezte ettem e. Mondom igen, 2 joghurtot meg 1 vajas kenyeret zöldpaprikával. Mondja, jól van ügyes vagy. Csak azt nem tudja hogy már nincs bennem :-S


Ja, tegnap mikor beszélgettünk, mamám bevallotta, hogy szokott venni magának táblás csokit kb heti 1 alkalommal, csak mindig eldugja előlem, mert tudja én nem akarok édességet enni. Jól teszi, de azért kicsit szarul esett, hogy mikor van csoki, nem ad belőle. De talán jobb tényleg, mintha híznék, meg szégyelleném azt, hogy felfalok egy egész táblával. Bár nálunk az a "szokás", hogy mondjuk mama vesz egy táblával, és akkor abból mindenki tör egy kis db-ot. De nem akarom már mondani, hogy simán be bírnék nyomni magamba 2 egész táblát is. Pár kocka csokival mit érnék? Csak mégjobban kívánnám. De örülök, hogy már vagy fél éve SEMMI csokit és édességet nem ettem. Akkor is, fél éve, max egy kis szeletet, és előtte is legalább fél évvel nem ettem. Szóval jól bírom édesség nélkül. :-) Néha eszek joghurtot édesség gyanánt, meg édesítős sovány túrót, ezek a kedvenceim. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése