2013. augusztus 4., vasárnap

Fizikailag nem bírom a normál kaja mennyiséget

Hát, nagyon hiányzik.... R.

De most eléggé rosszul érzem magam, mert híztam, és ilyenkor mindent rossz színben látok. Ilyenkor persze hogy azt gondolom, soha senkivel nem lennék együtt, egy ilyen hájas testtel nem tudnám elviselni, hogy bárki is hozzámérjen. Pedig, "csak" 1 kg plusz, persze hogy ez sok e vagy nem az is relatív. Én ilyenkor úgy érzem, iszonyúan hájas vagyok, pedig ép ésszel tudom, hogy 1 kg az annyira nem lehet vészes, mégis fizikálisan érzem rosszul magam, hogy több vagyok. Viszont a másik dolog meg az, hogy muszáj volt ennem, mert SEMMI erőm nem volt már, és úgy éreztem minden forog körülöttem, szédültem, hányingerem volt, szal minden bajom volt már... azért nem akarok meghalni, ez természetes - ezért is ettem. Az is lehet ez nem hízás, csak a folyadék meg a bevitt kaja, de én mégis kétszer akkorának látom magam. :-/



Annyira rossz, mert ha belegondolok, már SOHA nem fogok tudni rendesen enni, és kijönni ebből az egész evészavar pokolból. Pedig nagyon szeretnék meggyógyulni. Talán van aki azt gondolja, nem vagyok evészavaros, olyanok, akik csak a "külsőt" látják. Nem is tudják milyen harcokat vívok nap mint nap, és hogy miket élek át, mennyire kivagyok a nemevés miatt, hogy tönkrementem teljesen... Pedig ez a helyzet. És nem vagyok egyáltalán boldog hogy így kell élnem, és az sem igaz, hogy saját döntés ez, mert nem. Én ebbe belesodródtam, persze az elején TALÁN még megelőzhető lett volna, hogy belekerüljek, de akkor még csak az lebegett a szemem előtt, hogy fogyni és fogyni. Amúgy most is, de már egyre rosszabb állapotban vagyok nap mint nap. És ilyenkor azért elgondolkozik az ember, hogy élni akar vagy meghalni. Én élni szeretnék, de csak vegetálva tudok. 

Tegnap amennyit megettem, az nem volt olyan nagyon sok, kb 1500 kalória. De ez közel sem annyi mint amihez szokva vagyok, általában max 500 kcalig eszek minden nap, de ha igen akkor már sokat mondtam. És hát tegnap ez az 1500 kcal nagyon megterhelte a gyomrom, és a fizikai közérzetem totál lezuhant a béka segge alá. Igen, azért mert egy normál adag kaját bevittem a szervezetembe. Már ott tartok, hogy nem bírom egészségileg a normál mennyiséget. Ez azért gáz. És kinézetre még mindig nem vagyok sovány. Tényleg gyűlölöm ezt az egészet.

R jelentkezhetne, nagyon szeretném, mert nagyon nagyon hiányzik, és annyira fáj és szomorú vagyok, hogy nem szeret.... mert nekem ő a mindenem, és nélküle nem vagyok jól, szeretném érezni hogy szeret és fontos vagyok neki. :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése