2013. július 28., vasárnap

Őszintén a soványsággal / kövérséggel kapcsolatos érzéseimről

Nem akarok senkinek rosszat. Az egyik fórumon (pro ana) szerettem volna beszélgetni arról, hogy mennyire szeretnék végre egyszer olyan szép vékony lenni, amiről mindig is álmodtam. Szerettem volna olyanokkal beszélgetni, akik megértenek, mert hasonlóan éreznek. Nem akarom hogy bárki beteg legyen. A pro ana fórumon nem neveztek ugyan meg, de magamra vettem mert szerintem nekem szólt, hogy "felszínes" ember vagyok, mert a külső alapján ítélek. Valójában ez nem igaz. Nem a külső alapján ítélek. De bennem van az - ezt képtelen vagyok letagadni - hogy amikor egy kövér emberrel beszélgetek, akkor rosszul érzem magam, de nem azért mert nem szeretem, vagy nem fogadom el. Próbálom szépnek és vonzónak látni, de ha egyszer nem sikerül akkor nem tudok mit tenni. Attól még képes vagyok szeretni, de nem fogom azt mondani, hogy nekem tetszik a kövér. Mert nem tetszik. De annak nagyon örülök, ha az a kövér ember boldog és elfogadja magát úgy ahogy van. Tudom, hogy aki igaziból Anorexiás, az a poklok poklát éli át. Már volt egy pici részem abban az érzésben, amikor pár napig semmit nem ettem, és nagyon rosszul voltam. Én nem vagyok olyan értelemben beteg, hogy nem vagyok sovány. De rengeteget szenvedek, minden napom egy küzdelem az érzéssel, és az éhséggel. Nem mondom, hogy igazi beteg vagyok, mert talán nem. 45 kiló vagyok. Ez még nem Anorexia. Wannarexiás vagyok. Gyűlölöm ezt a szót, de ez az igazság. Gyűlölöm a betegségeket is, nem akarok beteg lenni, de sírni szeretnék amikor arra gondolok, hogy lehet soha nem lehetek olyan sovány mint amilyen szeretnék lenni. Én nem boldog akarok lenni, én azt szeretném ha szeretnének és elfogadnának. Soha nem leszek boldog, még akkor sem ha szeretni fognak és elfogadni. De ha már nem lehetek boldog soha, legalább egy álmom váljon valóra. Egész életemben szenvedtem, mert bántottak mindig, és igen nagyon nincs önbizalmam. Teli vagyok hibákkal. Csak ezt nem tudom elfogadni magamban. Szeretném, de nem megy. Én nem akarok senkinek rosszat. Úgy gondolom aki már annyira durván benne van a betegségben, hogy tényleg Anorexiás, az nem is jár ilyen fórumokra. Vagy lehet hogy van aki jár, nem tudom, de én úgy gondolom annak elég baja a betegség, és nem foglalkozik ilyen fórumokkal túl sokat.... nem tudom, nem ismerem az igazán beteg embereket. Én nem vagyok Anorexiás, de lelkileg beteg. Nem könnyű az életem, persze senkinek nem az. Én nem fogom megtagadni amit őszintén érzek, még akkor sem, ha bántások érnek. Vállalom az érzéseimet. Lehet lesznek jószámmal akiknek ez nem tetszik... én rájuk sem haragszom, és megértem azt is ha nem értenek meg. Megértem ha nem értenek egyet. De én vállalom azt, hogy nem tetszik ha valaki kövér, és vállalom azt, hogy nekem fontos, számomra fontos a soványság. Mondhatnám azt, hogy oké, legyek felnőtt, próbáljak meg megbékélni a normál vagy husibb alakkal. Nagyon nagyon szeretnék, de nem megy. 30 éves vagyok. És öregnek érzem magam, mert a 30 év az nagyon sok. Gyűlölöm az öregedést, de a hízást is... nem tudom miért alakult így, de én azt gondolom, mindenki hasonlóan érezne a helyemben, aki ennyi idős lenne. Én nem akarok senkinek ártani, de tudom hogy még vannak akik hasonóan éreznek hozzám, akik lehet hogy mondjuk fiatalok, de nincsenek magukkal megelégedve. Szeretném ha egyáltalán nem érdekelne engem a saját külsőm, vagy kevésbé. Lehet ezért utálatosnak tűnök mások szemében, mert így érzek, és sokan elítélnek, hogy 30 évesen is ennyire fontos dolognak tartom az egész fogyás dolgot meg soványságot. De én vállalom hogy így érzek. Az ember szeretné ha szeretnék, ha elfogadnák és szeretne jól kinézni. Én is... Viszont nem akarok rosszat. Nem akarok ártani. Én csak szeretnék élni, és érezni hogy valaki szeret. És nem fogom azt írni amiben nem hiszek, vagy amit nem érzek. Gyűlölöm a hibáim, de valahogy el kell fogadnom őket. Talán egyszer sikerül. Ez most egy nagyon őszinte írás lett úgy érzem, kicsit félve posztolom be. De ma ilyen őszinte napom van. Szeretném ha mindenki boldog lenne. Ezt kívánom mindenkinek, és nem számít hány kiló vagy, az számít neked mi a fontos, és mit szeretnél. Szeretném ha mindenki egészséges lenne. Mindenki szép, csak nem mindenki látja ezt, de aki számítani fog az látni fogja. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése