2013. július 27., szombat

Nem érzem magam jól ebben a szituációban

Megint picit "feltűntem", illetve a "reflektorba" kerültem, ahhoz képest ahogy eddig voltam... most úgy érzem ismét el akarok vonulni, csendben lenni, és nem megnyilvánulni. Még mindig amiatt hogy megfeleljek, nagyon erősen bennem van ez. De nem zavar ha valakinek nem vagyok elég jó, oké... De Remény számomra nagyon fontos, és félek most elrontottam valamit azzal, hogy megjelöltem őt egymás után két képen is. Ezt azért tettem, hogy kis örömet szerezzek neki, de lehet talán ez mégsem volt jó ötlet, mert ellenkező hatást értem el vele.... de az hülyén jönne ki ha most törölném azokat a képeket. Az a baj nem tudom hogy ő ezt hogy veszi, hogy én bejelöltem, mivel tudom ő is eléggé bezárkózó. Azt hiszem többet nem fogok a Facebookon "feltűnősködni", nem érzem jól ebben a szerepben magam, nem vagyok ilyen belül. Régen ilyen voltam, de nem voltam tudatos. Bár ez is egy érdekes kérdés, mit értünk tudatosság alatt. Vagy azt, hogy az ember bízik magában, de hideg fejjel logikusan cselekszik, vagy azt, hogy nem akar a középpontban lenni és másokat hagy érvényesülni... de ezeken kívül még vannak variációk. Én jelenleg inkább passzív tipusú vagyok (lennék), csak néha elkap az, hogy kimutassam, hogy a barátaim fontosak, de azt hiszem nem jó módszerrel teszem. Ezért most visszavonulok, ha összejön. Talán ide írok néha, de szeretnék csak itt maradni a gondolataimmal, nem zavarni másokat. Akit érdekel úgyis elolvassa, de legalább nem tolakszom bele egy társaságba, mint eddig néha tettem. Szeretnék elvonulni, és tényleg kitartani emellett. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése