2013. augusztus 1., csütörtök

Alone in the Dark

Nem vagyok jól. De ez persze nem újdonság, csak nem szokásom erről írni. Ma nem ettem semmit, ennek örülök, de mégsem vagyok elégedett. Nem fogytam semmit, de mindegy. Ma estefelé mikor kicsit hűlt a levegő, elindultam futni a köröspartra, de eléggé csalódás volt számomra, mert alig bírtam. 20 méterenként le kellett állnom, mert alig kaptam levegőt... Illetve nem tudom ez mitől van, de mikor elkezdtem futni, bedugult az orrom. Aztán úgy döntöttem inkább gyaloglok gyorslépésben - jobb mint a semmi. Úgyhogy kb fél órát sétáltam odakint + az a kevés futás. Meg előtte itthon tornáztam. Mégis úgy érzem, hogy SEMMIT NEM ÉRT. A torna jó, meg ha többet csinálnék és rendszeresen, akkor biztos lenne valami értelme, de így hogy heti 2x veszem rá magam, hát nem sokat jelent. Amúgy már úgy vagyok mindennel, hogy szarok az egészre, nem érdekel semmi, sem a torna, sem a kajálás, sem az emberek - SEMMI. Kétségbeejtő. Érdektelen vagyok minden iránt és nem okoz örömet semmi. Egyedül az írás, de nincs sok témám - még jó hogy tudok a semmiről is írni, bár nem tudom ennek is mi értelme. 

Vajon nekem hiányzik e igazán a múltbéli énem, vagy nem? 

Ha arra gondolok, hogy akkor még tudtam boldog lenni, akkor igen, nagyon hiányzik. De ha arra gondolok, hogy milyen kövér és naiv voltam, akkor gyűlölöm azt az időszakot. Valószínűleg mindenki lenézett, és nevetett a hátam mögött. Persze ezt nem nagyon mutatták, de nem bírnék ismét az lenni aki valaha voltam. Még azon az áron sem ha ismét boldog lehetnék. Legyek inkább boldogtalan, de tökéletes, vagy legalább ha tökéletes nem lehetek, akkor elég jó legyek. Vagy ha az sem lehetek, akkor csak szimplán jó vagy átlagos. Nem, nem elégszem meg ennyivel, keményen fogok dolgozni magamon, de egyenlőre örülök ha legalább ennyit is elérek. De ha belegondolok, annyira nincs értelme semminek, csak kínzom magam és kínlódok a semmiért, azért hogy magamra nézve örüljek, de attól még nem leszek boldog. Egy jó dolog lesz, de semmi több. És ha mégjobban belegondolok, azt sem akarom, hogy mindenféle hülye fazon rajtam lógjon, és nekem velük kapcsolatokat kelljen ápolni. Nem, nem kellenek az emberek, csak az a kevés, akit elfogadok és már régóta ismerek, de nem kellenek újak. Egyáltalán nem. 

A cseten (indigo portal) van egy tag, Donnie Darko és mégegy (???) Dani333, akiken gondolkoztam, hogy vajon egy és ugyanazon személy e? Meg azon is gondolkoztam, hogyha nem ugyanaz, akkor vajon melegek e, meg azon is hogy vajon Donnie Darko az Remény e... aztán meg arra gondoltam, hogy mi van, ha megint a rosszakarók azok, és ki akarnak csinálni. Jó tudom ez egy paranoid gondolat, lehet simán a betegségem miatt is. Remélem csak erről van szó. De inkább nem agyalok. Megpróbálok aludni, de előreláthatólag ez nem fog összejönni pár órán belül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése