2013. május 4., szombat

~ Valami új érzés

A bura.hu-n olvasom szörnyit. Érdekes módon, mindig az volt az érzésem, mennyire hasonlítunk egymásra, hasonlóan rengeteget tudunk írni, és nagyon érzelmesen, szenvedélyesen. Mindig azt gondoltam ez nem jó, s próbáltam változni, másokért, az elfogadásért.... s most ahogy olvasom, elöntött valami melegség, s szeretet... úgy érzem szeretetet érzek szörnyi felé. Ő az egyetlen a burán, aki még hiteles, aki önmagát adja, s ez annyira tetszik! Azt hiszem erőt merítek/tettem belőle most. És az az érzés van most bennem, hogy nem baj ha kifejezem ami bennem van. Mert az is lehet gyönyörűséges. Minden az olvasótól függ, és hogy mit akar látni, vagy mit érez irányomban. :-) Én most úgy szeretném elmondani szörnyinek, hogy olyan jó hogy ír, és olyan aranyos, és hogy én mindig olvasom őt. Bár félek is, mert sok fájdalmat hordoz, s félek ez nem lesz "elég" vagy nem lesz értékelve ez a dolog... de talán mégis jó érzés lehet(ne) neki ha ezt közölném vele. Hogy adott valamit azzal, hogy ír, és önmaga! :-) Mert én is adni akarok most valamit neki.... a meg nem kapott elfogadást és őszinte szeretetet. És kifejezni, hogy most valami nagy dolgot kaptam tőle, amit ő adott azzal, hogy önmagát adta :-)) Érdekes egy érzés.... :-)) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése