2013. május 19., vasárnap

~ Happy Pills

Most találtam ezt a képet a dokumentumaim között...


Happy pills - azaz boldogság pirulák.

Milyen jó lenne, ha ilyen egyszerű lenne, de tényleg. Az ember csak bekapna 1 szemet, és nem lenne semmi gondja. Elégedett lenne az életével, nem lennének zavaró tényezők / emberek, teli lenne energy-vel, s tenné amit jólesik. Az időjárás mindig megfelelő lenne, (én sajnos fokozottan érzékeny vagyok a legapróbb változásokra), így a hangulatunk is mindig egy normál szinten lenne. Ma lehet hogy telihold volt, vagy valami hasonló, vagy valami lehetett az égitestekkel, mert egész jól vagyok. Ilyen nem igen szokott lenni. De tudom ez sem fog sokáig tartani - sajnos. A pillanat kérdése, mikor vált ez át mély depresszióba. Hát ma mosolyogtam is, s néztem magam a tükörben, úgy hogy mosolygok - már ez is jókedvre derített. Milyen más az ember kisugárzása, ha mosolyog! ;-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése