2013. május 2., csütörtök

~ Ha nem Ő lenne...

Sokszor jön egy olyan gondolat, hogy mi van ha Remény nem is Remény, tehát nem az a fiú aki a képeken van... és ilyenkor arra gondolok, hogy nekem muszáj tudnom ki ő, muszáj tudnom ki az a gyönyörűséges fiú a képeken. Nekem fel kell őt kutatnom, ismernem kell....! Persze ha nem ő lenne, és kiderülne, ki ő, akkor nem is tudom hogyan építeném fel újra ezt az egész "kapcsolatot" ami mostanában már nem nevezhető nagyon annak, mindegy, szóval nem tudom mi lenne... hogy írnék neki pár sort, hogy hello, én harmony vagyok te ki vagy, iszonyúan tetszel, sőt belédszerettem? Nem tudom hogyan tudnám mindezt reprodukálni, ami eddig volt "közöttünk". Én nekem Remény kell, de az a Remény aki a képeken van, de ugyanakkor az a fiú akit ismerek, az Ő lelke. Azt hiszem a lelke és teste ugyanaz, tehát ténylegesen is ő van a képeken, de nagyon félek hogy mi van ha nem? Én őt mindenestül nagyon szeretem, de elsősorban a gyönyörű szemeibe estem bele, amelyek olyan mélyek mint a legmélyebb kristályok és óceánok. Egyszerűen el lehet bennük időzni, elmélyülni bennük, és elveszni bennük... :-) Hogyan írjam le, hogyan éreztessem, hogy Drága Sweet Hope a mindenem, de egyenlőre nem kerülhetünk közelebb, meg az is lehet hogy soha, mert ő nem szeretné... lehet azért hív, hogy elmondja szedjem le a blogom, hagyjam békén.... nagyon fájna, elveszíteném a lelkem másik felét, sőt az egész lelkem és szívem teljesen! Ha őt ki kéne törölnöm az életemből... hogyan tudnám? Sehogyan nem lehet! 

Évek óta a szemeiben gyönyörködöm, megbabonázott, elbűvölt! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése