2013. április 28., vasárnap

~ Önuralom jön ezerrel :-P

Jeee kibírtam ma 1 db kávéval... de ez közel sem teljesítmény. Holnap ismét fastolok! Persze ma többször iszonyúan rámtört az éhség, és az a legrosszabb amikor kívánod a kaját, nem is maga az éhség... amikor a szájadban érzed, hogy érezni akarod az ízeket, és már nem bírod. Bevallom kétszer is kimentem a konyhába azzal a céllal, hogy nem én ezt nem bírom, muszáj ennem valamit és zabálnom... de kibírtam hogy NEM tettem ezt meg! Tehát nem ettem egy falatot sem! Annyira jó. Most boldog vagyok ettől. :-)) 

Amúgy más... rámtört az az érzés, hogy nyálasan írok... nem akarom!! Aki ismer tudja, hogy nem nagyon beszélek élőben, kivéve mamámnak, mert valaki kell akinek lehet... de nagyon visszafogom magam. És próbálok nagyon extrán kitűnni, de úgy hogy mégsem tűnjön fel... úgyértem, pont azzal akarok kitűnni, hogy nagyon magamba zárkózom. Nem szeretnék mondjuk senkit "magamra tapasztani", tehát nem ez az oka. Egyszerűen belső igény, késztetés. A legjobb akarok lenni. Ezt nem tudják kiölni belőlem. Nagyon nagy akaraterőre van szükségem most. Hogy ismét 45 kiló legyek. Jelenleg 47 vagyok. Vagyis reggel annyi voltam. Majd holnap megmérem magam ismét, lesz mit várni legalább :-) 

Amúgy gyűlölöm, hogy nem tudok nagyon extra lenni! Ez pont olyan mint amikor nem tudunk okosat mondani valamire és mások túlszárnyalnak... hát ja, ez vagyok egy rohadt loser... de nem leszek mindig az! Mert teszek érte. Majd bebizonyítom hogy vagyok valaki és tudok hiányozni valakinek. Máskülönben elmegy az életkedvem is ha ezt nem érhetem el. Úgyhogy hajrá Harmony! :-D (Kis önbizalomnövelés ;-)) Kell az :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése