2013. április 11., csütörtök

~ A dolgok értelme és a tartalom

Meg tudnám tenni hogy nagyon pozitív vagyok, és ma írtam egy ilyesmi bejegyzést ide, de aztán töröltem, mert annyira nem éreztem jónak... azt hiszem valami értékét nem az adja meg hogy mennyire pozitív vagy változatos, hanem az, hogy mennyire őszinte. És az, hogy a lelkünk mélyéből születik e, vagy csak félvállról éppen leírunk valamit, aminek semmi értelme, tartalma nincs. Érdekes dolog az, hogy néha abban is van tartalom, ami esetleg úgy tűnik nem szól semmiről. A lényeg, hogy legyél önmagad. Rájöttem, hogy nem szeretek olyan dolgokat leírni, amik bizonyos események, történések, mert valahol üresnek érzem a cselekmények puszta leírását... hát nem izgalmasabb a gondolatainkat megosztani? :-) Önmagunkból adni egy csipetnyit! Én mindig is így éltem, így tettem, ebben érzem otthon magam. És ami csodálatos, hogy ez nem egy "erőltetett" vagy "megjátszott" dolog, hanem a legtermészetesebb számomra. :-) Van úgy, hogy bajom van magammal, mindenben a rosszat látom, nem érzem elég jónak amit alkotok, amit írok, és egyáltalán azt, aki vagyok. De az írás egy olyan dolog, amit imádok, és nincs olyan, hogy nincs miről írnom, mert mindenről lehet! Szeretem megosztani a gondolataim, érzéseim. Néha van hogy megakadok, de ez olyankor van amikor mondjuk nagyon igyekszem, és nem magamat adom. Ugyanez a helyzet a telefonálással is. Amikor laza vagyok és nem izgulok, és nem akarok mindenáron megfelelni, akkor szerintem egészen jól megy. Alapjáraton nagyon beszédes vagyok / lennék. Ha megvan hozzá a megfelelő személy. Szeretek beszélgetni, ha érzem az elfogadást, a szeretetet. És persze ha érzem, hogy a másik szívesen beszélget velem és érdekli amiket megosztok vele. Megint visszakanyarodnék oda, hogy a jó dolgok sokszor úgy tűnhetnek, hogy nincsenek telitűzdelve infókkal, ezért kicsit olyan "üresnek" hathat. Sokszor ettől félek, hogy nem mondok új dolgot. De szerintem már az egy jó dolog, ha az ember azt tudja kifejezni amit ténylegesen szeretne. :-) Tényleg nem szeretek történéseket leírni, az olyan lenne mint amikor nézel egy képet, és látod pl hogy a piros színek dominálnak rajta, de ami a lényeg a képben az nem látható, hanem az amit te látsz benne, amit te gondolsz arról a képről, a rejtett dolgok. Az emberek szerintem erre kíváncsiak, nem arra, ami "megfogható".

Egyébként szerintem fontos a dolgok "megfelelő tálalása", hogy legyen benne érdekesség, és minőségileg is a lehető legjobb legyen. Pl most egy igen színes képet szúrtam be ehhez a bejegyzéshez, ez figyelemfelkeltő, és talán hangsúlyossá teszi a mondandóm lényegét.... ami jó az önmagában is jó. Ami nem jó azt viszont semmivel nem lehet jóvá tenni. Lehet a dolgokon javítani, és nyilván mindenből a lehető legjobbat érdemes kihozni :-) Nem véletlen hogy ezeket írom, hiszen a szakmám lényege is ez, hogy a lehető legjobbat kihozni egy adott dologból, a lehető legprecízebben legtökéletesebben csinálni, azt amit csinálok. Szerintem mindenkinek erre kéne törekednie, de vannak nagyon igénytelen emberek is, akiknek tökmindegy, milyen lesz a végeredmény...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése