2013. március 6., szerda

~ A múlton merengve...

Megint egy viszonylag rosszabb nap... átaludtam, majd most este picit fent voltam, de semmi fontosat vagy hasznosat nem csináltam. 

Néztem a pro ana fórumot, a múltkor megadtam ott ennek a blognak a linkjét, és valaki írta, hogy éppen olvasta, mikor leszedtem. Hát tudom, nem szabadna ilyen határozatlannak lennem. Vagy fent hagyom, vagy leveszem, de valami mellett ki kéne tartanom. Sajnos ez valahogy nem megy...

Nem tudom igazán, hogyan lehetnék jobban, most nem vagyok jól. Most beugrottak a régebbi idők, pl mikor egyszer asztrálisan éreztem R-et. Az tényleg csodálatos volt, és annyira sajnálatos, hogy ilyen élményeim már nincsenek. Megváltoztam, bezárkóztam. Keveset osztok meg magamból és az érzéseimből, csak néha, mikor ez a blog éppen elérhető, akkor. Nem csetelek, nem fórumozok, mert nincs érdekes gondolatom. Ennek a blognak sem tudom van e értelme.

Reményt még mindig csodálatosnak látom, annyira gyönyörű szemei vannak, a múltkor pl az éjjel több órán keresztül nézegettem a képeit az ágyban a mobilomban. Az azonban már nem menne, hogy vele éljek szerintem, de nem miatta, hanem mert ez a világ tökéletlen, és túl sok a hiba... nem adottak a tökéletes élethez való körülmények. És nekem az pedig KELL.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése