2013. március 27., szerda

~ Elhatározás

(Most csak egy gyors bejegyzés, hogy sikerült e átállítanom a dátum formátumot :-) Már nagyon idegesített, hogy teljesen más időt jelzett ki a blog, mint amikor írtam a bejegyzéseket. Ha minden igaz, mostmár jó. :-))

Egyébként - hogy írjak is valami "értelmeset" - a mai napom egész jól megy, eddig még csak 2 kávét ittam meg. Mamám főzött tarhonyalevest zöldséggel, szerintem ma már nem eszek, de holnap megengedek magamnak egy tányérral. Olyan rendes, mindig a kedvemben akar járni, mindennap főz valamit. Ami tökjó, mert teljesen olyan kajákat csinál, amelyek fogyókúrásak, tudja, hogy nagyon odafigyelek arra mit eszek, és tudja hogy nem eszek meg bármit. Az ízek szempontjából nem vagyok egyáltalán válogatós, viszont nagyon odafigyelek, hogy amit megeszek abban ne legyen sok kalória. Azt hiszem holnaptól elkezdek egy diétát, mert szerintem sokkal jobban lehet fogyni, ha minden napra meg van szabva egy keret, amit be kell tartani. Még utánanézek pár diétának, mit érdemes, mi az ami tartható és hatásos. 

Tagja vagyok a Facebookon egy anás csoportnak, ott valaki megosztott egy 500 kcalos étrendet, illetve egy napi étrendet, azt is hasznosítani fogom. Azt írta az illető, hogy a Sparban lehet kapni egy "Cottage Cheese" nevű készítményt, amiben 100 g-ban 69 kcal van - ha jól emlékszem. Ez szuper, mert az a tapasztalatom, hogy az ilyen krémek viszonylag jól laktatnak, vagyis egészen jól el lehet vele lenni. Nemsokára elszaladok bringával a Penny-be, és veszek ilyet, meg Abonettet. Az Abonett db-jában 17 kcal van (én kukoricásat szoktam venni - nagyon fini!). Kicsit félek, nehogy több kcal legyen benne, merthogy kukoricás, na de gondolom nem írnának rá mást. Szóval ez így jó lesz, ma megtervezem a holnapi kajámat, és szerintem majd itt is megosztom veletek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése