2013. március 27., szerda

~ Egy rossz megjegyzés

+ 4 lekváros gombóc - ez még hozzájön a mai kalóriabevitelemhez - SAJNOS!

Hogy bánom e? IGEN. És majdnem megettem azt a csokinyulat is amit apu hozott tegnap... még szerencse, hogy volt annyi lelkierőm, hogy NEM-et mondjak. Így nem ettem meg. 

Ja, más téma: ma az egyik ismerősöm beposztolt egy kritikus megjegyzést FB-re, nem nekem, de én szokás szerint magamra vonatkoztattam. És lehet hogy rám értette... kivagyok most, mi a fenének kell illetlen megjegyzéseket posztolni? Gondolja, hogy valakinek ez bejön? Vagy hogyha azért posztolta, hogy mások lelkébe taposson akkor "egészségére!". Most én is kritikus vagyok, tudom... csak hát fáj az amit lehet nem is rám értettek... azért mert rosszindulatú megjegyzés. Lehet, hogy jópofa, humoros akart lenni... de ez valahogy nekem nem oké. Nem tudom értékelni. Kedvelem ezt az ismerőst, de ezzel most eléggé a lelkembe taposott... 

...mindegy, túlteszem magam rajta, mint annyi máson. 
Az a baj, hogy túlságosan érzékeny vagyok :$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése