2013. március 28., csütörtök

~ Binge

Hát ezt a mai napot nagyon elcs*tem... reggel gondoltam bekapok pár falatot, abból talán nem lesz baj, és meg is tudok állni. Gondoltam megeszek egy joghurtot, az nem "veszélyes". Jó, meg is ettem, de utána megláttam az asztalon a banánt... elkezdtem iszonyúan kívánni, és nekiestem... oké, ez még nem is lenne olyan vészes, bár 3-at megettem (bezabáltam)... aztán megláttam hogy ott a csokinyúl. Egy db-ig visszafogtam magam, bejöttem a szobámba, hogy NEM, én azt nem fogom megenni. Aztán mint akit puskából lőttek ki, kirohantam a konyhába és nekiestem annak is... aztán még ehhez hozzájött 3 szelet vajas kalács. Iszonyúan sokat zabáltam! És most teli vagyok, és még hányni sincs lehetőségem :-/ Istenem, mennyire gyűlölöm ezt az érzést... és persze muszáj volt ráállnom a mérlegre, hogy mennyit "híztam", illetve hogy jelenleg mennyit zabáltam fel. Na, +1,5 kg... fasza.... 46,5 kg vagyok, így hogy ettem. Most mindent elrontottam amit már sikerült elérnem egy heti koplalással... annyira kivagyok! Most kezdhetem előlről :-((


Annyira undorítóan hájas vagyok.... Le akarok fogyni! De egyszerűen 45 alá nem tudok menni... miért vagyok ilyen kövér?? Miért nem lehetek szép vékony, és csinos? És most erre a képre nézek, és a lánynak gyönyörű haja van, nekem meg shit... az enyém töredezett, ritka, és szörnyű... mit meg nem adnék ha ismét dús és egészséges hajam lenne... és sajnos mindennap mosnom kell, mert minden másnapra olyan mint egy fos... szép hajat akarok, szép alakot, csini akarok lenni, nem ilyen hájas és undorító :-/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése