2013. február 3., vasárnap

~ Csodás nap

Ma remekül érzem magam. Tettre késznek, életerősnek, motiváltnak és.... könnyűnek! 




Pedig az elmúlt napokban híztam 2,5 kg-ot, de ebből tegnap óta leadtam 1-et. Azért ez is haladás, mert tegnap még iszonyúan hájasnak és telinek éreztem magam, és ma ez az érzés már nincs, ami szuper érzés most. Ennyit jelent 1 kg! Most igaz, hogy 47 kg vagyok, ami sok, de most ez mégsem tör le annyira, mivel tudom hogy csak 1-2 nap és megint 45 leszek. Mára már megittam a kávémat, s ez energiát adott, ma nem is vágyom több / más kajára. Ellent tudok mondani a hűtőben várakozó egészséges-ízletes natúr joghurtnak, és a ropogós fini Abonettnek is. :-) Remek kilátások mára! =) 

Kedden pszichiáter-nap, addig vissza kell nyernem a "régi formám", vagyis a régi "soványságom". Na jó, nem voltam én soha sovány. De talán volt olyan amikor a tükörbe nézve azt gondoltam - igen, szép esztétikus az alakom, csini. Aztán mikor a fotókon láttam magam viszont, naná hogy lelohasztott a látvány, hogy ott sokkal kövérebbnek látszódom, dupla akkorának mint a tükörben. Pedig a tükrünk elvileg jó és nem torzít. Bár a fotók szerintem amugy is kövérítenek - remélem nem az a valóság. Mindegy, most még ez sem tudja elrontani a kedvem. 

Vettem be este Rivotrilt, hogy aludjak, de aztán eszembe jutott egy jobb ötlet. Kávéztam rá éjfél körül, mert emlékeztem, a kettő hatása együtt az, hogy tök feldobott és végtelenül nyugodt leszek tőlük. Nem aludtam, de nem bánom, mert most jól érzem magam. Remélem ez kitart jó ideig. 

NICE DAY! <3

(Ja, s holnap szülinapom lesz... 30 éves leszek :-P Jóóóó sooook..... dehát ezek csak számok, nem érzem magam öregnek, mégha az is vagyok :-D - csakhát szar lesz kimondani hogy 30 vagyok..... miért nem a kg-okban vagyok ennyi? :-D Na jó, nem stresszelem magam. Örülök, hogy élek, s az ha 30 éves vagyok azt jelenti, hogy ezt is megértem. Egyszer mindenki eléri a kerek számokat. Legalább nem 40 vagy 50 vagyok :-P Ez is fontos, s értékelnem kell hogy most 30 vagyok, mert később majd ennyi akarok már lenni. Na most optimista voltam. De azért áthúzom(nám) ezt az évszámot.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése