2013. február 1., péntek

~ Á, nem tudom...

...nem tudom elküldöm e R-nek a "meglepetést"... félek hogy csak teher lenne, mert úgy érezné, neki is kell küldenie vmit, azt meg nem akarom. Nem akarok kellemetlen érzést neki. Azt szeretném ha egyenlőnek érezhetnénk mindketten magunkat, legalábbis ne az legyen hogy én küldtem neki pár dolgot ő meg nem tud, nem akar, és emiatt rosszul érezné magát... annyit nem ér az egész. Pedig már mindent bele tettem egy nagy borítékba, de egyszerűen gyáva vagyok elküldeni. :-( Meg lehet hogy nem is örülne neki... Még egy db-ig el fog nálam tartani ez a hezitálás. Még jó, hogy mostanában többször átgondolom, mielőtt teszek vmit. 

Viszont tegnap írtam neki emailt, azt mondjuk hirtelen "felindulásból", mármint pozitívan értem, de talán azt sem tettem jól.. többet tényleg nem írok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése