2013. január 31., csütörtök

~ Közeleg a Valentin nap :-)

Szerintem hamarosan csináltatok tetkót... Rékának (levelezőtársam) már van egy "Pain" felirat, és még szeretne egy B betűt és egy végtelenség jelet a karjára. Meg pár szót, hogy a hegeket eltakarja (sajnos vagdossa magát), és valakinek csináltatná, aki fontos számára. Szerintem mondjuk a tetoválás lényege pont az, hogy valami egyszerűt de szépet és jelentéssel telit csináltasson az ember magára. Szerintem a több szó az már kicsit sok. Szerintem legjobb egy picike valami, ami nem túl sok, ami egyszerű, és nagyszerű :-PP Nehéz tökéleteset kitalálni, dehát a tetkó örökre az emberben marad, hát inkább keresgéljen az ember több hónapon át a legmegfelelőbb után, nem? :-)) Én pl úgy vagyok vele, addig nem tetováltatok magamba, míg a tökéletes ábrát, vagy szót meg nem találom. Mondjuk pl a "Hope" az jó, de jó lenne nekem is valami sokkal hogy is mondjam.... különlegesebb, amiből ki lehet következtetni hogy Reményért csináltatom, de mégis nagyon különleges. :-) Én még egy db-ig keresgélni fogok neten a tökéletes tetkó után. ;-) Valami szimbólum mondjuk jó lenne, amiben benne van a Remény koncepciója... hm.

Ja, amugy fogok küldeni Reménynek Valentin napra meglepetést. (Mondjuk még bármikor meggondolhatom magam :-D) Lehet hogy ezzel elcseszek mindent, nem tudom, de MEG AKAROM lepni! :-PP Voltam is ma a városban bicóval, a Centerben, s bementem a könyvesboltba. Vettem 3 könyvecskét, nem nagyok, és aranyos írások vannak bennük a barátságról, boldogságról, és szép illusztrációk. Nem tudom Remény fogja e értékelni, de nagyon szeretném neki elküldeni. Plusz írok ki neki pár dvd-t, meg zenéket. Ja, meg elküldöm a rajzomat amit róla csináltam, bár neten scannelve már megkapta, de az eredetit is el akarom küldeni neki, hiszen neki rajzoltam! =) Meg írtam 3 levelet szép levélpapírra, 2-őt még régebben, 1-et ma, s mindet elküldöm. Meg vettem két cuki Valentin napi képeslapot, írtam bele, meg rá. Mondjuk nem nagy cucc az egész, de sok, és annyira imádtam összerakni ezeket az apróságokat, és ANNYIRA szeretném ha Remény örülne neki majd, és nem venné tehernek! Úgy vagyok vele, ha ezzel elrontok mindent akkor sem veszítek többet mint amugy, mivel már nem kommunikálunk, így legalább teszek egy lépést felé most, hogy én még gondolok rá, és fontos nekem. Kicsit izgulok, nehogy kellemetlenül érezze magát az ajándékok miatt, de nem bírom ki hogy ne lepjem meg :-D Hát ilyen hülye romantikus alkat vagyok sajnos.... :-D

Holnaptól pedig fogyó. Most iszonyúan hájasnak érzem magam, már tök rég voltam 47 kg, és most annyi vagyok, és ugye ritkán mozgok, így még izmos sem vagyok.... de ma megvolt az 1 óra bicajozás, meg holnap is meglesz. Plusz lehet, hogy holnap megyek a postára is, feladom Reménynek a csomagot.... de ez még nem biztos persze :-PP jajjj mondjátok hogy nem fog haragudni, hogy küldök neki... :-S Szerintetek? Na jó, most megyek lefekszem aludni, majd holnap meglátjuk hogy lesz.. De lehet hogy még picit netezek. 

Mindenkinek szép álmokat, főleg R-nek! ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése