2013. január 16., szerda

~ Fura dolgaim

Nem szoktam írni róla, de állandó gyanakvás az életem. Szinte semmiben nem bízok meg, legyen az gyógyszer, élelmiszer, vitamin, tusfürdő, kenőcs vagy ember. Általában az a gondolatom van, hogy telinyomatják mindenféle káros anyaggal és nem is azt tesznek bele ami rá van írva. Az emberekkel kapcsolatban meg, sokszor azt feltételezem, hogy be akarnak csapni, hogy rosszat akarnak, pl Imréről (anyu férje) azt hiszem állandóan hogy tönkre akarja tenni a családot anyagilag, meg hogy meg akar tőlem szerezni pár dokumentumot, hogy felhasználhassa ellenem / ellenünk. Szar így élni, állandó gyanakvásban. De azt hiszem már "megszoktam" és beletörődtem. Mamám persze próbál mindig meggyőzni, hogy a vitaminba azt tesznek amit ráírnak, meg hogy az emberek alapvetően jók, de én ilyen szempontból inkább pesszimista vagyok, és mindenről a rosszat feltételezem. Azt gondolom, az emberek naivak. Néha én is, de sokszor meg pont fordítva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése