2012. december 12., szerda

~ Talán helytelen, de én így gondolom

Nem megy.. Hiába. Sokszor eszembe jut a gyógyulás gondolata, de ha őszinte akarok lenni "nem akarok" meggyógyulni. Nekem pont ez az életmód kell amiben élek. Igen, sokszor fárasztó, kimerítő és szenvedés.. Mégis, kell! 

Amikor vki beszámol arról, hogy meg akar gyógyulni, örülök, de mégis vegyes érzéseim vannak.. Arra gondolok, nekem az nem lenne élhető élet ha "visszasüppednék" (A "visszasüppedést" úgy értem hogy a hízásba visszasüppedni. Tehát azt nem akarom.). (Én és az Ana - vagyis Mia - egyek vagyunk.) Nem tudnék másképp gondolkozni. Ez a részem, hozzám tartozik. Nekem örömet ad amikor látom, hogy fogytam. Van célom (mégha rossz is, de van!). S nekem kellenek célok.

Elítélhet bárki, de én így érzek. Tudom, helytelen felfogás de én ilyen vagyok, ez vagyok s vállalom. Szeretem a soványságot, a nádszálvékonyságot. Ez van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése