2012. december 20., csütörtök

~ Lúzer Me

Elegem van.... felhíztam 47 kilóra.... nem bírom én már ezt.... gyűlölöm magam, és gyűlölöm, hogy minden egyes evés után egy lúzernek érzem magam de főleg egy disznónak. :-( Most is ettem, egy normál adagot, egy szelet kenyér, meg egy kis főtétel, de úgy érzem ez rengeteg, és kikészültem hogy nem tudok megszabadulni tőle. (Félek hogy meghallják, megvan most ez a kockázat). Soha nem leszek jól, mert nem bírom elviselni a hízást, akkor hogyan gyógyuljak meg? Tulajdonképpen senkinek nem tűnik fel semmi... itthon. Igaz, hogy senki nem gondolja hogy "sovány" vagyok, mert nem vagyok az, és ezért azt gondol(hat)ják minden rendben. De egyáltalán nincs rendben. Depressziós vagyok attól, hogy nem tudom magam elfogadni, és kövér vagyok. Egyszer elértem a 43 kg-ot, akkor nagyjából megfelelően éreztem magam a bőrömben, de ahhoz most 4 kilót kéne fogynom, és nincs lelki erőm hozzá... De viszont ezt sem bírom elviselni, hogy eszek valamit, és utána szörnyen érzem magam. Minden kajálás után. És amikor csak tehetem kiadom, de ha sikerül kiadnom akkor megnyugszom, illetve CSAK akkor vagyok nyugodt, ha tudom nincs bennem SEMMI. Hogy lehet ezt kibírni? Ezt az egészet, hogy vagy éhezel és attól szenvedsz, vagy a szörnyű bűntudat és alacsony önbecsülés miatt.... főleg mikor nem mersz emberek közé menni, mert gyűlölöd a tested... és ezzel élek, már pár éve, és mindennap ezt érzem. Minden evés után sírni akarok. Legjobb az ha semmit nem eszek. De akkor is szenvedek. Mindig. Sehogy nem jó. :-((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése