2012. november 18., vasárnap

~ Tűzz ki egy célt!

A mai nap egyike azon kivételes napoknak amikor elmondhatom, hogy jól érzem magam. Lassan leszokok a kóláról (szerintem ez is egyfajta drog), ami számomra hatalmas előrelépés, mivel szerintem az okozta a rosszulléteim nagyrészét. Már 4 napja nem ittam egy kortyot sem. Eleinte nehéz volt nagyon, éreztem rendesen a hiányát, de mostmár egyáltalán nem hiányzik. Na jó, egy picit, de mivel lényegesen javult az állapotom, ezért ez megér annyit, hogy ne kezdjem el ismét inni. Mamám azt mondta, hatalmas akaraterő van bennem (a kólaleszokás de fogyókúra miatt is), amit jó lenne elhinni, de szerintem nem vagyok ebben sem kiemelkedő. Azért amit nagyon szeretnék azt meg tudom tenni, mert valami hajt előre, hogy nekem azt a dolgot meg kell tennem. Viszont még mindig vannak olyan dolgok is, amik igen nagy nehézséget okoznak számomra. Éppen olvasok egy blogot, amiben arról számol be az illető, hogy számára nehézséget okoz az, ha a megszokott helyektől eltérő helykre kell menni. Szorongást vált ki belőle. Ezzel én is így vagyok sajnos. Olyan mintha magamat olvasnám. Remélem, nem haragszik meg az illető, ha én is leírom ezt, de szeretném megosztani ahogy érzek... Szóval számomra nem egyszerű egyedül nekiindulni, de a múltkor támadt egy hirtelen ötletem, hogy most megteszem. Elindultam EGYEDÜL a városba. El is jutottam a templomig. Az út elején még nem volt ötletem, mi lesz a cél, csak hogy elmegyek sétálni. Aztán az út elején beugrott, hogy de jó lenne kicsit beülni a templomba. Mostmár semmi sem állíthat meg! - gondoltam. :-) És véghez is vittem. Talán vicces lehet, hogy ezt olyan nagy eredménynek könyvelem el. De aki el van szokva a legkisebb feladatok véghezvitelétől, annak azért ez is jelentős eredménynek számít. Ugye? :-) Szóval teljesítettem egy feladatot. Rájöttem, kellenek célok. Mindegy hogy mi, a lényeg, hogy legyen. Célok nélkül mi értelme lehet életünknek? SEMMI. 

Azt hiszem az egész azzal kezdődött, hogy elhatároztam leszokok a kóláról. Ez szerintem sikerült. A nagyobb célok teljesítése még várat magára, de kis lépésekkel talán eljutok oda is. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése