2012. november 18., vasárnap

~ Kis adagokkal a fogyás útján, közben jólérezve magam =)

Régebben mindig halálra tudtam magam zabálni. Most azon veszem észre magam, hogy kicsi adagokkal is bőven eltelek. Ma megettem 2 vajaskenyeret, + 1 joghurtot és bőven jóllaktam. Vagyis a gyomrom most jól érzi magát, nem hánytam ki, nem "kínoztam meg". Kb 44 egész valamennyi kg lehetek most. Vagy a kaja miatt lehet hogy 45 is. De az - remélhetőleg - holnapig lemegy. Hihetetlen belegondolni, hogy régen meg tudtam enni egy egész pizzát is. Illetve most is meg tudnék enni, de már nem jóllaknék vele hanem bőven sok lenne. A gyomrom hozzászokott a kevés kajához. Ez jó. :-) Jó lenne leszokni a hányásról. Viszont tudom, hogy akkor minden kg visszajönne. Figyelnem kell arra, hogy ne egyek sokat, hanem ha eszek valamit tudatosítsam hogy igen, van már valami a gyomromban, s az bőven elég. Igaz az, hogy kicsi adagok kellenek. =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése