2012. november 26., hétfő

~ Túl Sok


Annyira elegem van mindenből.... az embert kihasználják ahol csak tudják, mindenki a saját (önző) érdekeit nézi.... ez végülis logikus, egy bizonyos határig ok is.... de amikor a másikat leszarják, és semmibe veszik, az már gáz..... és gyűlölöm azt is a világban, hogy élőlényeket gyilkolnak le hogy feldolgozzák kajának.... ez egy horror! Soha nem tudtam elfogadni ezt a világot, hogy egymást eszik meg az élőlények... hát milyen egy kifordult világ ez már??! Néha pokolnak is érzem az egészet. Persze nem eszek egy gramm húst sem már évek óta, vagy még régebb óta. 

És tényleg kire számíthat az ember??? CSAKIS ÖNMAGÁRA. Kitől várhat igazi segítséget? CSAKIS ÖNMAGÁTÓL. Még Isten sem mutatja meg magát..... 

én nagyon szeretek valakit, és tudom nagyon sokmindent megtennék azért, hogy NEKI jó legyen! De más miért nem tud így gondolkozni? Miért nincs az emberekben szeretet? Miért csak önmagukat szeretik? MIÉRT??? Ez egy önző világ..... :-S S én is önző vagyok, mert életben akarok maradni.... de.... van egyáltalán jogom az élethez? Jah igen, akkor már tudom miért ilyen szar az életem, mert  NEM ÉRDEMLEM meg...... és miért nem szeret az akit szeretek? Miért van az, hogy kiteszem a lelkem is, írok neki, vagy éppen kibírom hogy nem írok, hogy ne zavarjam, s mindez SEMMIT NEM JELENT???? Mert nem szeret...... vagy ha kicsit is számítok neki, akkor miért nem tudatja? Akkor talán nem jelentek semmit... senkinek... soha… Fáj nagyon, de ez van, és ő sem tehet róla meg senki… Kivagyok ezek miatt ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése