2012. november 6., kedd

~ Mindennapi Egyszerű Értékek

Milyen jó, hogy vannak biztos pontok az életben. Szükségem van ezekre. Szeretem az állandóságot, a megszokott dolgokat. Talán mások is így vannak vele.

Ma ahogy fürödtem a jó meleg vízben, és beleültem a "kádba" (valójában nincs kádunk, csak egy zuhanykabin, de elég mély az alja ahhoz, hogy bele lehessen ülni), elméláztam, ahogy folyt rám a jó meleg víz... rápillantottam a zuhanykabin függönyére, hogy ez is egy biztos pont. Szép halacskák vannak rajta, és valahogy biztonságot sugároz az egész, mert OTTHON érzem magam, mikor itt tartózkodom és látom ezt a halacskás függönyt.

Melegség, puhaság, biztonság. Csodálatos :-)

A másik dolog, pedig, mialatt fürödtem, és eresztettem a vizet, és a lábamra néztem - ne nevessetek ki, de - szépnek láttam, és azon gondolkoztam, vajon hogy alakult ki az emberi test. Vajon az őseink négylábú állatok voltak? Vajon hogyan lett, "kecses láb" abból amit a majmok még szinte "kézként" használtak és azzal kapaszkodtak.... Olyan érdekes, és lenyűgözött, az emberi test szépsége, még a sajátomé is. Hogy én is ilyen szempontból "tökéletes ember" vagyok, hiszen minden testrészem tökéletesen emberi. :-) És tetszett ez a felismerés. Jó érzés. Még most is :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése