2012. november 27., kedd

~ Minden szépség szenvedéssel jár


Minden szépség csak szenvedéssel érhető el... de az kibaszott szar, amikor pl már ettél, szal el is cseszted, de még éhes is maradtál. És ilyenkor hezitálsz, hogy egyél vagy ne... alig bírod magad türtőztetni, hogy ne zabálj ismét, de ha meg nem zabálsz akkor meg iszonyatosan szenvedsz az éhségtől. És tényleg a legrosszabb az amikor már ettél valamennyit és nem laktál jól. És legszívesebben vagy hánynál, vagy ennél még, és nem tudsz dönteni hogy melyiket. Hányd e ki az összes kaját amit megettél, s akkor nem hízol, vagy csillapítsd e a kínzó-maró éhségedet? Én most a kettő között lebegek éppen. Tehát ettem egy bizonyos mennyiséget, emiatt bedepiztem, s még mindig nagyon éhes vagyok, de lehet hogy kimegyek hányni, hogy ne szívódjon fel ez amit megettem. S akkor megint ott vagyok, hogy hogy bírjam ki ilyen éhesen? Ez a mókuskerék már picit sem tetszik... hogyan fogok így 40-re lemenni? Sehogyan. :'-(

Bárcsak soha ne ismertem volna meg az evészavart! 
FUCK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése