2012. október 20., szombat

~ R hasonmása

A múltkor mikor éppen a város felé sétáltunk mamámmal, egy utcányira a mi utcánktól észrevettem egy fiút. Pontosan úgy nézett ki mint R. Gyönyörű, helyes, magas, és hosszúhajú. Volt vagy 190 cm magas. Éppen a lenyírt füvet takarította el a házuk elől (nem tudom az ő házuk e, de onnét jött ki). Nagyon megtetszett ez a fiú, de főként mert úgy néz ki mint Rem. Azóta mindig arrafelé járok boltba, hátha megpillanthatom ismét. Sajnos úgy tűnik nem nagyon akar megjelenni, vagy megmutatnia magát nekem. :-( Ugyanis eddig még nem láttam többször. De tutira hogy ott lakik. Viszont sajna sztem 23 évesnél nem több. Vagyis nem sajna, csak azért mert így semmi esélyem. Azt hiszem ő nem vett észre, vagyis nem figyelt amikor arrafelé mentünk mikor kint volt, nagyon el volt foglalva a munkával. Ez elkeserített ismét, hogy ennyire levegőnek lehet nézni engem.


Egyébként az az utca is nagyon kis pöpec, szép környék, olyan eliten szép, barátságos zöld övezet. Egész más mint ahol mi lakunk. Jó, azért mi sem egy lepukkant utcában lakunk, de az a fiú tényleg gyönyörű környezetben él. Hát igen - gondoltam magamban - helyes fiúknak elit otthon dukál :-P

Bárcsak észrevenne vagy csak kint lenne mikor arra megyek. Közelebb van mint Rem, és ha észrevenne, akkor talán... talán.... ÁÁÁÁ NEM!

Nekem R kell.
Mindenképpen.

De azért jó a tudat, hogy van egy olyan kinézetű fiú az utcánktól 500 m-re mint R. :-) Bár lehet kolis valami másik városban és csak hétvégére jár haza. Egyébként mindig azon parázok, hogyha valakit szeretek az elköltözik. Nem tudom mitől ez a félelmem. Attól is félek, hogy R máshová költözik Szombathelyről. Mert akkor tuti nem fogja közölni velem a címét, így is olyan nehéz volt kiderítenem. Mondjuk azt sem tudom miért fontos, hogy tudjam a címét, hiszen meglátogatni "nem akarom". De fontos, mert így van egy kapocs, hogyha minden kötél szakad, ha eltűnik örökre, még akkor is van lehetőségem, hogy "megtaláljam". :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése