2012. október 22., hétfő

~ Megélhetés

Az imént a bura.hu fórumán olvasgattam, és megakadt a szemem az egyik tag írásain. Arról számol be a fórumon, hogy napi csak kétszer futja neki élelemre, és Télen 10-13 fokban kell fagyoskodnia több réteg ruhába felöltözve. Ez egyszerűen szívszorító! Ilyenkor még a legkegyetlenebb (ha van olyan) ember szíve is meglágyul, ráadásul így Karácsony előtt... annyira el vagyok / voltam foglalva a saját kis "mesevilágommal", azokkal a dolgokkal amik nem annyira tragikusak én mégis felnagyítottam, hogy nem jutott idő arra gondolnom, hogy segítenem kéne annak aki rászorul. Nekem megvan - egyenlőre - mindenem, van kajám, van meleg lakás ahol élhetek, szeretteim, Nagymamám, Édesanyám, Édesapám, Testvérem, egyszóval nem vagyok szörnyű vagy rossz helyzetben. Tényleg azt mondhatom, helyzetben vagyok, mert - egyenlőre - van kire számítsak, nem egyedül a segélyből kell megélnem, hanem a szüleim és a nagymamám támogatnak. És dolgoznom sem kell - igaz beteg vagyok - de van aki betegen is dolgozni kényszerül. Szóval én SZERENCSÉS helyzetben vagyok. És annyira szeretném ha SENKI sem nélkülözne. Anyuék nyakán mondjuk ott egy óriási adósság, és bizonytalan a munkájuk is. Eddig is sokszor rákérdeztem náluk, odaadjam e a segélyem nekik, de ők nem fogadták el. Mondjuk van bőven még akinek tudok segíteni, pl itt van tesóm - most úgy néz ki lesz egy kis munkája - neki pl szüksége volt / van a pénzre, és anyuéknak is, persze nekünk is, de még tudjuk fizetni egyenlőre a kiadásokat. Amiért írom ezt a bejegyzést, hogy azok az emberek, akiknek megvan az amire szükségük van, és tudnak kicsivel segíteni a rászorulókon (közvetlenül), azok kérem tegyék meg. Én is megteszem. Hát szomorú, hogy sokan nem tudnak fűteni és éheznek... :-( sőt vannak akik az utcán élnek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése