2012. szeptember 2., vasárnap

~ Nem akarok megőrülni... a hiányodtól :-(


Hiányzik a szeretet. Nekem soha nem elég semmi. Csak mondd, hogy szeretsz R, és akkor már semmi más nem fog számítani. Veled akarok élni, de nem tudok.. Veled akarom leélni az életemet. Nem számít az idő, nem számítanak a történések, az emberek, csak TE. Miért nem tudsz egy picit szeretni? Vagyis azt szeretném ha úgy szeretnél engem mint én Téged. Félek, hogy ez soha nem fog megvalósulni... mit tegyek, hogyan közeledjek, mutass irányt kérlek, vagy tudasd velem, hogy szeretsz... nem akarom hogy mást szeress. :'-( Nekem kellesz, érted? Nem tudok meglenni nélküled. Úgy érzem megőrülök. Szükségem van Rád. Szükségem van arra, hogy TUDJAM: Szeretsz! Kérlek Isten, ha létezel és tudsz valamit tenni ennek érdekében, akkor valahogy ébressz Remben szerelmet irányomban.. esténként csak szenvedek az ágyamban, forgolódok, kínoz a magány és a szerelem érzése, veled akarok lenni R, érezni akarlak, szeretgetni, ölelni, csókolni, veled aludni. Nekem te vagy a tökéletes fiú, a tökéletes pár. Mégis még mindig félek, hogy megsebzel, nagyon félek attól hogy az emberek megsebeznek, nagyon nehezen viselem a kritikákat, a haragot, a bántást, a megjegyzést, nekem KELL hogy tudjam, nem fogsz bántani, hanem biztonságban vagyok Veled / Nálad. Olyan kis gyenge vagy, olyan szép sovány, törékeny alkat, olyan pont aki nekem nagyon tetszik és bejön! Ugye egyszer az "enyém" leszel? Semmit nem szeretnék jobban. Ez a legnagyobb vágyam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése