2012. szeptember 26., szerda

~ Apátia

Gondolom nem meglepő, de megint szarul vagyok... ma sokat ettem. Tulajdonképpen írni sem sok kedvem van, vagyis nincs miről. A bura.hu-t Spellbound eléggé tönkretette, azóta hogy teleírta minden hülyeséggel, nem sok kedvem van mégcsak felnézni sem oda. Régen tetszett az egyedi stílusa, de... "Jóból is megárt a sok".

Ideje lenne összeszednem magam, és nem enni. Ideje lenne belehúznom, mert igencsak elhanyagoltam ezt a fogyókúra dolgot mostanában. Hánytam párszor, de nem segített, híztam, 47,3 kg vagyok. Szar, szar, szar - de még nem tragédia. Úgyis "helyre hozom". 

Mit írjak még? Most inkább semmit, nincs kedvem. Megvárom a holnapot, hátha jön valami inspiráció vagy valami. Addig is keresek pár képet, ami kifejez...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése