2012. augusztus 14., kedd

Ismét álmodtam

Le szeretném írni a ma éjjel "kapott" álmaimat. Szerintem a tegnapi blog bejegyzésem hatására álmodtam.

Álom : Egy tv csatornán vagy tini újságban volt egy társkereső rovat, amit ki kellett tölteni a saját adatainkkal. Mindenki kitöltötte, én is és R is. Sebestyén Balázs volt a főszerkesztője az újságnak vagy a műsornak, és minden héten a "közönség" írásaiból tallózott be egy levél részletet az adásba. Én egy nagyon hosszú de gyönyörű, érzelmes levelet írtam R-hez és Balázs ezt választotta ki érdemesnek a felolvasásra. Ezt a levelet személyesen R-nek is elküldtem, így R is tudta, én kerültem be az adásba. Emlékszem mialatt olvasta Balázs, láttam Remet, és láttam hogy valamiért szomorú de figyel. Úgy láttam rajta, hogy érdekli amiket írtam neki. Aztán beugrott, hogy én a társkeresőbe azt írtam be az adataimhoz hogy leszbikus vagyok (nem tudom miért ezt, pedig ez nem igaz), úgyhogy gyorsan kijavítottam, nehogy meglássa Rem és félreértse, vagy azt gondolja mást szeretek. Aztán arra emlékszem hogy tesóm volt R, és én kicsit kellemetlenül éreztem magam emiatt, nem mertem közeledni felé. Én csak arra vágytam, hogy Rem legyen ismét, hogy ölelkezzünk és azt mondja szeretlek. Csak néztük egymást, nem szólaltunk meg. Sebestyén Balázs később bemondta a tv-ben, hogy a sok társkereső személy közül Rem a legokosabb. Tudtam, hogy igaza van. És azt is mondta még, hogy mindenki Remnél akar bevágódni, mert mindenki bele van esve.

Álom 2.: Egy próbateremben voltunk, ahol felütötték a fejüket a hangyák. Valaki azt mondta, le kell öntenünk őket rózsaszín festékkel, hogy ne tudjanak megcsípni. Így is tettünk. De valamiért a rózsaszín festékkel leöntött hangyák nagyon nagyra megnőttek. Ijesztőek lettek, féltem tőlük. Az egész terem teli volt hatalmas rózsaszínű hangyákkal...

Álom 3.: Rem megkért hogy készítsek egy pár fotót a lovakról, amik a suli előtt vannak. Mi bent voltunk a suliban, és Rem mondta, hogy csak bentről, a függönyön keresztül készíthetek róluk fotót, mert különben "veszítenek a hitelességükből". Ezt nem értettem, de gondoltam Rem-ért mindent, és megcsináltam a képeket. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése