2012. augusztus 13., hétfő

Binge

Ma megint binge volt. :-( Ugyanis elfogott egy olyan érzés, hogy nem tehetem tönkre magam, hanem egészségesen kell élnem. Persze utána már megbántam hogy ettem, mert rájöttem, nagyon is függök az ANÁTÓL, és nem igazán tudom tolerálni magamban azt, ha sokat eszek. Sajnos már nem 46,8 hanem 48 kg vagyok ismét. De akkor is el fogom érni a "tökéletességet".. holnap nem eszek semmit, hátha kompenzálhatom a mai bingét. Szeretnék könnyed, tiszta, szennytől mentes lenni, és ezt olyankor érzem csak, amikor üres a gyomrom. Nem tudok egészségesen élni, erre már rájöhettem volna... Egyébként olyan sokat ad az, hogy neten beszélgethetek olyan lányokkal, akiknek szintén ez az életük, a fogyókúra. Ők megértenek, nem néznek le, és úgy érzem nem vagyok egyedül. Bárcsak R-el is beszélgethetnék valahol, eszméletlenül hiányzik a közelsége, a szeretete. 

Mostanában sajnos az írás sem megy, próbálom összeszedni a gondolataimat, de valamiért nem sikerül. Holnap dokihoz is kéne mennem, de félek arra is képtelen vagyok. félek kiszakadni a biztonságos falak közül, melyek megvédenek a behatásoktól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése