2012. augusztus 7., kedd

17,6-os BMI

Ma meglepődtem amikor ráálltam a mérlegre: 46,8 kg. Ez szuuuper!! Megnéztem, 17,6-os BMI. Ha jól tudom az Anorexia 17,5-ös BMI-től van. De ez nem biztos. Viszont NAGYON REMÉLEM, hogy senkinek nem fog feltűnni ez a sok fogyás. Tegnap nézegettem a csuklómat, és észrevettem, hogy már ott is kiáll egy csont ahol korábban nem. A kulccsontom is rettentően kiáll már, és a medencecsontom is látszik állva, fekve mégjobban. Annyira örülök ennek! Nem akarok másokat sokkolni, de még akarok egy jó 10 kg-ot fogyni minimum. Sajnos a fotókon nagyon kövérnek nézek ki, de ha a tükörbe nézek, már valamennyire "elfogadható" a kép. Szoktam tornázni és fastolni. És tegnap ettem dinnyét, és szerintem a dinnye fogyaszt, ezért ment le egy nap alatt 1 kg. Amióta fogyok, nem sok kedvem van semmivel foglalkozni, és R sem hiányzik annyira, vagyis inkább úgy mondom, mintha a figyelmem valahogyan el lenne terelve az ürességre.. nehéz ezt leírni. De kb olyan mint amikor valakinek semmi vágya nincs, csak jól elvan abban az állapotban amiben van. Mintha az embernek semmire sem lenne szüksége, csak ellenne. Egész jó érzés. És a közérzetem is egész jó így. :-) Most mondhatom hogy valamennyire végülis elégedettnek érzem magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése