2012. július 6., péntek

Rejtélyes Spellbound

Kedvelem Spellbound-ot. A Bura.hu-in is a kedvenc "dolgaim" között van felsorolva Remény mellett. Szívesen elmondom hogy Spellbound miért van a kedvenceim között, egy időben nagyon érdekes dolgokat írt, talán nem tudatosan, talán visszaesés lehetett vagy hasonló, de engem azok az írások nagyon megfogtak, és mégpedig azért, mert teljesen úgy jött le nekem az egész, mintha az én gondolataimat tudná, és leírta volna, bevallom először eléggé megijedtem, hogy valaki képes belelátni a fejembe (mint utólag kiderült, csak én hittem ezt, de nem így volt), kicsit meg is haragudott rám, mert ezt írtam, nem baj, nem vettem zokon, régebben nagyon nem bírtam elviselni ha valaki megbánt, már könnyebben veszem az ilyen dolgokat, meg nem nagy ügy, nem kaptam fel a vizet, na de szóval, a lényeg, hogy számomra egy igen érdekes egyéniség, de persze nem láttam még soha, mert nem láttam képet róla, de az írásstílusa tetszik, igaz írta, hogy nem egy tehetséges író, de szerintem van benne valami egyedi stílus, mégha ő nem is látja ezt a saját írásában. Azt írja ingyenélő vagyok (kicsit illetlen :-D), hát jelenleg valóban ez a helyzet, de szeretnék dolgozni, de ami jelenleg akadályoz, az a szociális fóbiám, és ez betegség, lehet van aki nem érti meg, nem tudom ő mennyire tartja ezt betegségnek, de ahogy figyelgettem a hozzászólásait, úgy gondolom ő úgy látja hogy ezt le lehet küzdeni akarattal, én is azon vagyok, de nem olyan egyszerű azért, mert ez nem úgy megy, hogy én elhatározom, hogy most találkozok valakivel és azt meg is tudom tenni, ez nem ilyen egyszerű sajnos :-(


Azt írja a "soványságom" rémiszti, de szépnek tart, én nem tartom magam soványnak (szépnek se), 51 kg vagyok 163 cm-hez, ami 1 kg híján lenne a sovány kategóriában, de szerintem az a kategorizálás nem valós. Én azért próbálok alakítani magamon, jobb lenni, szeretném magam elfogadni, és elégedettnek lenni magammal. De ez sohasem fog megvalósulni, de törekszem rá. Mostanában elég bátor vagyok azt hiszem, legalábbis az írás terén nem fogom vissza magam amiket gondolok, bár így könnyen kaphatok sebeket, lelki sebeket, de azt hiszem én szeretném megvalósítani magam, azt akit megálmodtam magamnak. Egy olyan ember akarok lenni, aki érdekes, vagy legalábbis nem középszerű. Most az vagyok (középszerű), de azon vagyok, hogy elérjek valamit. Egyébként a vallások tényleg jók (Spellbound monológjára reflektálva a bura.hu-n), illetve az, ha választok magamnak egy hitet, még nincs meg a saját hitem, annyit tudok, hogy hiszek Istenben és Jézusban. Nekem ennyi elég, meg jó lenne valamiben kiteljesedni, jónak lenni, a rajz az érdekelne, csak ahol tanulhatnék az elég drága mindenhol, nekem sajnos nincs rá pénzem. A legjobban a webdesign érdekel, csak nincs mostanában semmi inspirációm.

Amugy tényleg bírom Spellb.-ot, de kicsit tartok tőle. Kicsit olyan rejtélyes nekem, misztikus. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése