2012. július 10., kedd

Haladás

Jelentem fogytam! Végre :-) Reggel 49,6 kg voltam. Végre ismét ott vagyok ami a legalacsonyabb súlyom volt idáig. Most egy 5 napos FAST-ot terveztem, egy napon már túl vagyok, ez a második. Azért mégiscsak van ennek a melegnek valami haszna (nincs étvágyam) :-) Az előbb elszaladtam a kisboltba Zero Coláért, de zárva volt. Így a messzebbi boltba, a Penny-be kellett eltekernem ebben a hőségben. Hát nem örültem neki. Egyébként szerettem volna leszokni a Coláról, mert jelenleg teljesen rá vagyok szokva, de a leszokás eddig még nem sikerült, max 4 napig bírtam nélküle. Pedig tudom, hogy nem egészséges, és nem akarok összeszedni valami rákot, vagy csontritkulást. Majd még megpróbálom ismét a leszokást, de nem most a fast alatt. Attól is félek, hogy a cola mégha nullkalóriás is, de felpuffaszt. Mondjuk nem vettem észre, de anyu férje ilyennel ijesztget. Lehet tényleg így van? Jó, nem lapos a hasam, de ha nem iszok colát ugyanolyan. Szóval nem gondolnám, hogy a cola puffaszt önmagában, ha csak azt iszok. Most jól haladok a fogyással, ezt az 5 napos fastot mindenképpen bírnom kell. Nem vallhatok kudarcot, mert akkor azt bizonyítanám be ismét, hogy akaratgyenge vagyok. Én pedig azt akarom bebizonyítani hogy kitartó vagyok és véghez tudom vinni amit elhatározok :-)


És be fogok szerezni egy centit. 

Mostmár szeretném tudni hogy milyen vastag a csípőm, a "derekam", a combom, a karom és a lábam. Hát eljutottam eddig a pontig is. Egyre jobban belemerülök az önmagam elemzésébe és tanulmányozásába. Remélem nem lesz túl nagy csalódás ha megtudom az értékeket. Bevallom félek is tőle, de jobb tudni a realitást. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése