2012. május 20., vasárnap

Eltökélt vagyok ismét

Mostantól ismét jön a pokol. elég volt abból, hogy ilyen hájas vagyok, le akarok fogyni, méghozzá tartósan, és ezúttal kitartó leszek. Nagyon eltökélt vagyok, ezt az elhatározásom semmi nem változtathatja meg, és nem húzhatja keresztbe! Elegem van abból, hogy gyűlölöm a tükörképemet, és ha magamra nézek rosszul vagyok.  

MUSZÁJ ezen változtatnom és kitartónak lennem!


Nem akarok kövér lenni, és most annak látom magam, hiába a BMI (hogy aszerint normál vagyok - mindannyian tudjuk hogy a "normál" egyenlő a kövérrel). Szóval ettől a perctől kemény fogyókúra, és R képe segíteni fog abban hogy ne adjam fel. Ha csak ránézek a sovány arcára, arra gondolok, ő gyönyörű, és én is lehetek olyan, ha kitartó vagyok. Bár sokszor "elbuktam" a fogyókúra terén, de az erő bennem van, ezt kell szem előtt tartanom, és nagyon erősnek lennem. Jelenleg 54 kg vagyok, ami egy kiló plusz, ami lehetett volna több is, de szerencsére időben észbe kaptam. A napokban nem is figyeltem oda az evésemre, és nem is hánytam, és ezért jött fel az egy kiló. De ismét 53 leszek, majd pedig remélem, hogy 50, és így tovább...

MAI TERV: Cola Light beszerzése. FAST. Séta és torna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése