2012. április 20., péntek

Zaba

A mai napom kaja szempontjából egyszóval: KATASZTROFÁLIS. Nem is sorolom miket zabáltam fel ma, de legalább a fél hűtőt. És a gond az hogy a tegnapi napom is ilyen volt :-// Már nem 53 hanem 55 kg vagyok megint.

ÁÁÁÁÁÁÁ! HELP!

Hogy fogom ezt visszacsinálni? Odalett legalább 1 heti "munkám", koplalásom!

Most kezdhetem előlről. Gyűlölöm magam, pedig tudtam, és mondogattam magamnak hogy ha egyszer elrontom, - ha egyetlen egyszer többet eszek - akkor már nem lesz megállás, és visszahízok.


Ma ismét megpróbáltam hányni, de hiába. Semmi nem jött ki. Vagyis csak nagyon pici. Akármilyen mélyre dugtam az ujjam - SEMMI! Ez hogy lehet??! De talán "jobb" is így. Ma nem voltam legalább a végletekig "egészségtelen". Ja bocsi, de: a zaba miatt. Ettől a perctől ÚJ ÉLETET kezdek. Nem fogok enni, csak amennyi az életfenntartáshoz szükséges.
 
(KÉRJÉTEK SZÁMON!) ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése