2012. április 21., szombat

Reggeli bosszankodás

Felkeltem, s automatikusan mentem ki a konyhába, bevágtam egy banánt meg egy joghurtot. S csak utána kapcsoltam, hogy... HOPPÁ!

Nekem NEM SZABAD ma ennem!

Mit tegyek, már megettem...

na jó, mamám elment rokonokhoz ebédre - nagyszerű.
Legalább hányhatok. Ki is mentem a budira, szenvedtem egy sort, míg ki nem jött. Oké, jöhet a mérlegelés. 55,1kg. (FUCK, FUCK, FUCK!) - mehetek megint hányni, mert nem jött ki minden - gondolom. Vagy TÉNYLEG ennyit híztam. ismét FUCK!


Ma már semmit nem eszek. Cola Light-ot iszogatok.

Állítólag bélrákot okozhat. (a Light cola). Így mamám nem nagyon akarja engedni hogy azt igyak. Kikönyörögtem, hogy legalább fél flakonnal megihassak egy nap (fast-napokon szükségem van rá, mert csak!). Amugy meg nem mindegy, hogy mibe döglök bele? Úgyis olyan szar az életem, úgy legalább nem szenvednék olyan sokat (ennél többbet legalábbis nem), szal legalább "szép halál" lenne. Na jó, ezzel inkább nem humorizálok, nem akarok meghalni, de kell valami folyadék ami nem víz, és kalóriamentes. Más üditőt telinyomatnak cukorral meg édesítővel, a Colában is van ugyan édesítő, de legalább decijében 0,3 kcalt tartalmaz. Tudtok mégegy ilyen "üditőt"? Mert én nem. Szal marad ez és punktum.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése