2012. április 21., szombat

Miért nem vagyok jobb?

Meg akarok felelni. MINDENKINEK. Azon gondolkozom, hogy vajon miért olyan fontos ez nekem? De nem tudok rájönni. Valamit nagyon elcseszhettem / elcseszhettek az életemben. Úgy érzem egy SENKI vagyok.

Tegnap a bura.hu-n az egyik tag, talán atti vagy senki nevű felhasználó írt valakinek valamit, hogy nagyon szereti, és csodálatos lénye van. Az nem derült ki, hogy kinek írta, de mindenki kérdezgette, hogy kinek szól. (micsoda naiv emberek! Nincs bennük egy cseppnyi kétség sem, hogy esetleg nem nekik szólt - mindenki azt hitte neki szól). Én TUDTAM hogy nem nekem szólt. Mindig a legrosszabbra gondolok, minden kapcsán. Azt hiszem ilyen szempontból pesszimistának és örök kételkedőnek vagyok mondható. Pl, hogy tutira nem nekem írták. De ugyanakkor reménykedtem benne, hogy hátha. (Micsoda naiv liba vagyok én is!)

 Mindegy.



A lényeg, hogy JOBB leszek mint ami vagyok, mégpedig tenni fogok ezért. Már most teszek. Nem eszek. Vagy ha mégis becsusszan valami kaja - hát szépen kiadom.


BE FOGOM BIZONYÍTANI, HOGY VAGYOK VALAKI! ÉS SZERETNI FOGNAK - EL FOGOM ÉRNI BÁRMI ÁRON!

Szép leszek és sovány és szerethető. Ezt a CÉLOM nem adom alább!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése