2012. április 9., hétfő

Mai helyzet

Ma ettem egy kiflit tojással (ezt már írtam), + 3 sütit :-/// aztán rá ment a hashajtó. Amugy hatott a tegnapi hashajtó, de jó sokára. Amit ma vettem be, gondolom holnap fog hatni, addigra meg már cseszhetem... pedig ma nem akartam csak 300 kcal maxot enni, de lett belőle vagy 900 kcal. (A sütik nem nagyok, egy normál süti fele). Amugy most csak a fogyás körül forognak a gondolataim. Olyan jó, hogy Rékával (a levelezőtársammal) meg tudjuk ezt is beszélni. Ma amugy semmit nem mozogtam, pedig sétálni akartam, de szar idő van meg olyan nyomott a kedvem. Délután bealudtam és idáig (2-3 órát aludtam). Jó lenne kiütni magam megint. Szarul vagyok, idegesít ez az 55 kg. :-(((

már gondoltam rá hogy veszek pu-erh kapszulát (Réka azt szed - fogyasztószer - nagyjából kihajt minden kaját), de mamám nem engedi. Bár felnőtt vagyok, de az a nagy harci helyzet, hogy mindenbe beleszól, és mivel nála lakom, így nem tehetek azt amit akarok. Már volt olyan pl hogy mondtam én nem szedem tovább a gyógyszert (Invegát), s ő azt mondta akkor megyek vissza anyuhoz (ott meg várna rám Ime molesztálása, akkor már inkább mindent megteszek csak ne kelljen visszamenni). A pu-erh kapszulát is mondtam hogy akarok venni, ő meg nem engedte. Szar hogy lassan 30 éves leszek, s nem dönthetem el hogyan éljek. Gyűlölöm ezt. Mamám szerint a fogyasztószerek rontják a memóriát, meghogy az én gyógyszereimmel nem lehet együtt szedni. ez persze hülyeség. Nem tudom mit tegyek. Kéne az a szer, de ha vennék titokban az kiderülne. :-( Mindegy, a hashajtókkal elvagyok, tökölök, ez is jobb mint a semmi. Hjajj, remélem ma már nem fogok enni, mindig elhatározom aztán fuccsba megy. DE MA ERŐS LESZEK! DE TÉNYLEG! :-PP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése