2012. április 27., péntek

Előrelépés

Azt hiszem ma jól vagyok. :-)

Megittam egy kávét, és ez most segített úgy érzem. Érzem az erőt magamban, hogy jobbá váljak, hogy segítsek magamon, és talán egyszer majd a szeretteimen is. Persze az idő nagy úr, és ki tudja mi lesz hetek-hónapok-évek múlva. Csak azt tudom, hogy a jelen pillanatban JÓ. Bár most ezer meg ezer gondolat tódul fejembe és igyekszik elrontani a jókedvem, pl olyasmik, hogy a világ beteg, és semmi sincs jól úgy ahogy van. És valóban. Sajnos nagyon gáz szerintem, hogy mi emberek húsevőek (is) vagyunk, még jó hogy nem eszek húst. (Bár általában inkább semmit sem). De most megint egy rosszabb irányba kanyarodtam, nem ide akartam kilyukadni. A lényeg, hogy én szeretnék példát mutatni, és NEM azzal, hogy leírom időről időre, hogy mennyit hánytam - ez hibás tudom - hanem azzal, hogy pozitív gondolatokkal töltöm meg az írásra szánt helyet.


És szeretnék tényleg példát mutatni, de biztos hogy lesznek "botlásaim", még nagyon sokszor, de amikor úgy érezzük jól vagyunk, akkor ezt próbáljuk meg TUDATNI az emberekkel, a szeretteinkkel - hogy ők is velünk együtt örüljenek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése