2012. március 9., péntek

Helyzetjelentés

55 kg vagyok, illetve már a napokban 53,5 kg voltam, csak utána volt egy nagy bingém. Így feljött kicsit több mint másfél kg. Látogatok egy pro ana fórumot, ami hihetetlen nagy inspiráció nekem. Már többször is úgy bírtam megállni az evést, hogy előtte felmentem arra az oldalra.

Olyan jó fogyni, és egyre vékonyodni, míg mások zabálnak és én mellettük fogyok. Csak olyan iszonyat lassú a folyamat! :-// Éjjel kajáról álmodtam, a kedvenc kajám szerepelt benne a rántott sajt. Az volt, hogy álmomban vendégek jöttek hozzánk, és én sütöttem, és a vendégek mindent felzabáltak, és kétszer kellett elmenni boltba hogy tudjunk nekik mit adni enni :-D És közben nekem csurgott a nyálam, és arra gondoltam, úgy ennék én is, de egyrészt nem maradt, másrészt én fogyózok. Szar álom volt. Legalább jóllaktam volna benne! De nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése